Ah, klassikko! ja tähänki pätee Less is More :) old school.
"Kuin Lada, mutta siistimpi" :D
IL3 wrote: "Kuin Lada, mutta siistimpi" :D
Toistettu
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Ah, klassikko! ja tähänki pätee Less is More :) old school.
"Kuin Lada, mutta siistimpi" :D
Toistettu