sosra 16v Lutis wrote: Seuraava kuvakisa autojen ilmeistä. Surulliset, iloiset, vihaiset jne. Miksi suru? Koska auto vähän rikki 8(
Kommentit 5 kommenttia
Näyttää siltä et on just pillahtamaisillaan itkuun :( Sili-sili...
You made Skyline sad :'(
Seuraava kuvakisa autojen ilmeistä. Surulliset, iloiset, vihaiset jne. Miksi suru?
Koska auto vähän rikki 8(
Kyä varmaan jos sunkin naama on ton näkönen niin oot surullinen.