warcryFIN 16v muokattu 16v Kiitoksia vaan kommenteista. Kokeilin myös mustana ( ei satu silmiin :D), mutta kyllä pinkki on aina pinkki <3
tepilobium 16v siellä murisee muffinssiin civikissä ja kuuntelee dj hondaa lökäpöksyissä lippa vinossa warcrai kivasti.
Kommentit 6 kommenttia
Tosi jees!
Mmmmm.... Donuts!
Cilmiin cattuu !
Ei satu, hieno on. Väriä radalle *****
Kiitoksia vaan kommenteista. Kokeilin myös mustana ( ei satu silmiin :D), mutta kyllä pinkki on aina pinkki <3
siellä murisee muffinssiin civikissä ja kuuntelee dj hondaa lökäpöksyissä lippa vinossa warcrai kivasti.