Auton näkisin toimivuudesta huolimatta mieluummin jossain rantabulevardilla kruisaamassa. Ehkä Miamissa. Ehkä ois lämmintä ja mä menisin surffaamaan. Ois janojuomaa ja kaikki hyvin, kulta vierellä. Musiikki sois ja ois kauniita ihmisiä ympärillä muutenkin, semisti ottaisin aurinkoa ja... HERÄTYYYYS!!! 'ttu nyt jätkä töihin siitä, kello on jo 6:28 ja kohta sun pitää olla tuolla hangessa 'stana odottamassa pimeässä bussia!!
Kiitonnia.. Sain inspiksen autosta kun kattelin eilen "Rogue"-leffan, Jet Li vs. Jason Statham. Statham ajeli tällasella siinä, komia oli.
Jotenkin en oo vaan omasta mielestä löytäny sellasta samanmoista herätystä FM3 kuvaamisen kanssa kun kakkosessa. Jollain tapaa toimivat eritavalla nuo tarkennukset, aperturet yms.
Kommentit 7 kommenttia
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4]Jizz in my pants[/linkki]
http://www.youtube.com/watch?v=DJsQcnB6GC0 Finskille
Hahhah! Hienova... =)
Siglerin Jamie-Lynn Ja Mie ...mmmmmmmmmhhhhhhhhmm..... :)
Herätys,käsi pois munista ja asiaan! Hieno kuva taas Raabilta.Autosta en juurikaan välitä.
Kuva toimii ja poikien videot toimii myös.
Auton näkisin toimivuudesta huolimatta mieluummin jossain rantabulevardilla kruisaamassa. Ehkä Miamissa. Ehkä ois lämmintä ja mä menisin surffaamaan. Ois janojuomaa ja kaikki hyvin, kulta vierellä. Musiikki sois ja ois kauniita ihmisiä ympärillä muutenkin, semisti ottaisin aurinkoa ja... HERÄTYYYYS!!! 'ttu nyt jätkä töihin siitä, kello on jo 6:28 ja kohta sun pitää olla tuolla hangessa 'stana odottamassa pimeässä bussia!!
Kiitonnia.. Sain inspiksen autosta kun kattelin eilen "Rogue"-leffan, Jet Li vs. Jason Statham. Statham ajeli tällasella siinä, komia oli. Jotenkin en oo vaan omasta mielestä löytäny sellasta samanmoista herätystä FM3 kuvaamisen kanssa kun kakkosessa. Jollain tapaa toimivat eritavalla nuo tarkennukset, aperturet yms.
Hyvä kuva ja hyvä leffa.