Taittuu, ei taitu, TAITTUU, EEEEI TAITU! taittu se... katolleen! Dawiar standing up, Hopo standing in his roof :D
Meni meikäläisen Bugatti lunastuskuntoon ton kaide reissun jälkeen.
mulla meni ainostaa kori paskaks, heh. :P
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Meni meikäläisen Bugatti lunastuskuntoon ton kaide reissun jälkeen.
mulla meni ainostaa kori paskaks, heh. :P