Kuvat #12977

Aavikkounikeko


Kommentit 9 kommenttia

Jupe San

Pikku yksityiskohta ottaa vaan silmään ja se on se että auton keula menee varjoon.. ****

vaiski75

Kivat maalit, hyvä kuva ja toimintaa sopivasti; eli miksi ei saisi spämmätä? Lisää tämmöisiä, kiitos kivasti!

*5

IL3

Nyt Pottae vauhdilla tää mestariteos valmiiksi, tahdon tän talliini, öö, nyt! Infoa mitä decaleita tarvitset, niin tarkastan jos jotain löytyisi jo itseltä, ellet sitten tahdo tehdä tätä 100% itse, minkä kyllä ymmärrän täysin, jos näin on.

Pottae

Konepellistä puuttuu muutama ja kyljestä kans muutama pieni.. Se on vaan taas yks tylsä ilta kun teen tämän loppuun.. (tässä lähiaikoina kyllä.)

Nikde

pakkohankinta vaikkei doria tuu pahemmi vedettyä forzassa!

teemu1337

Nikde wrote: pakkohankinta!

Juu hommataan Potta kärkeen ja ostetaan kaikki nämä maalit + rate*****