El PiNk DeViL 16v hammeredhuoh wrote: Ei se ole auto se on kusta lumessa. NIIN ON! Tää on muuten aikas helppo.
El PiNk DeViL 16v muokattu 16v Ei voi olla noin vaikee :D Lotus Exigehän tää. /// Tuonne kun saataisiin edes vähän arvauksia, niin hyvä.
Kommentit 7 kommenttia
Ei se ole auto se on kusta lumessa.
NIIN ON! Tää on muuten aikas helppo.
350Z?
..tai joku Porkke?
Pikasesti vilastuna tuli mieleen se scaglietti fiiatti vai mikä se oli.
Ei voi olla noin vaikee :D Lotus Exigehän tää. /// Tuonne kun saataisiin edes vähän arvauksia, niin hyvä.