IL3 16v Mainiota! :) Ja pressitilaisuuteen littyen, huomenna aamupäivällä Lääkitys Driftingin infoa luvassa ja ainakin ensimmäinen Deaddy Bear-sticker julkaistaan!
Kommentit 5 kommenttia
Keke-tarra pongattu.
Mainiota! :) Ja pressitilaisuuteen littyen, huomenna aamupäivällä Lääkitys Driftingin infoa luvassa ja ainakin ensimmäinen Deaddy Bear-sticker julkaistaan!
Yeah, se deaddy oli kyl aivan loistava :D
Se överit ottanu ei tule tänään jakoon, mutta ainakin yks toinen tulee.
Ihan sama, kunhan saa deaddyn :D