Finski fani 16v Hieman eri lailla olisin kuvan rajannut, jos olisin ottanut itse tämän kuvan, mutta en itsekään ole mikään huippukuvaaja, joten ei kannata mua kuunnella... Raapin sanoin "four poaäöng" tai jotain...
Kommentit 3 kommenttia
Nyt on komea kuva kyllä! Kuin jostain videosta!
Hieman eri lailla olisin kuvan rajannut, jos olisin ottanut itse tämän kuvan, mutta en itsekään ole mikään huippukuvaaja, joten ei kannata mua kuunnella... Raapin sanoin "four poaäöng" tai jotain...
Aika siisti kuva!