Afganistaninpika
Itseasissa mä pidän tosta...
on kyl hieno, saispa vanteet noin kirkkaiks ite pelissäki
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Itseasissa mä pidän tosta...
on kyl hieno, saispa vanteet noin kirkkaiks ite pelissäki