Kuvat #13365

lisää brabusta

Dawiar

· Forza Motorsport 3


Kommentit 4 kommenttia

IL3

Noin tää menee, mutta valkosena se maskin outo palikka ei toimi. Käsittämätön suunnittelumoga Brabukselta..

Dawiar muokattu 16v

en tiä varmaks, mut ne on semmosia tykkejä noi brabukset et voi olla jotai ilmanohjaamisen tms. kanssa tekemistä. Hienompi olis kyl ilman sitä! Mut se on fakta et mä rakastan tota autoo, jotai iha helvetin nättiä! :p

IL3 muokattu 16v

Muistaakseni GTI-lehdessä tai siinä toisessa vastaavassa oli joku uutinen taas uudesta Brabuksesta, jossa samat muodot muuten kuin tässä(Tosin siis oli coupe), mutta keulassa ei tota palikkaa muistaakseni ollut..?

Dawiar

nii, voihan toi vaa olla joku sakemannien järkyttävässä kännissä kehitetty idea, maalitaulu pikkulinnuille ja kaiken maailman torakoille, ei voi tieta.