tämmösen väsäsin D - luokkaan aikani kuluksi oma tekemät kisamaalit
Loistavaa! Jostain tekisi mieli marista, mutta annan viisi tähteä ja poistun paikalta..
kiitos kiitos
Hieno on
Joo, replika-tyyppinen toteutus ja -decalisijoittelu. Hyvää jälkeä!
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
Loistavaa! Jostain tekisi mieli marista, mutta annan viisi tähteä ja poistun paikalta..
kiitos kiitos
Hieno on
Joo, replika-tyyppinen toteutus ja -decalisijoittelu. Hyvää jälkeä!