Kuvat #13424

tämmösen väsäsin D - luokkaan aikani kuluksi oma tekemät kisamaalit


Kommentit 4 kommenttia

vaiski75

Loistavaa! Jostain tekisi mieli marista, mutta annan viisi tähteä ja poistun paikalta..

IL3

Joo, replika-tyyppinen toteutus ja -decalisijoittelu. Hyvää jälkeä!