Kuvat #13520

Ralli pösö


Kommentit 9 kommenttia

RaabForRehab

En muistaakseni oo nähny 25 profiilin kumeja WRC-autolla sorapätkillä..Ja ajetaanhan niillä asfaltillakin ;)

Dawiar

ittellä kävi kans mielessä noi asfalttirallit, et pösö tonttii vaa ja eri vanteet pienempinä ni much better