RaabForRehab 16v En muistaakseni oo nähny 25 profiilin kumeja WRC-autolla sorapätkillä..Ja ajetaanhan niillä asfaltillakin ;)
Dawiar 16v ittellä kävi kans mielessä noi asfalttirallit, et pösö tonttii vaa ja eri vanteet pienempinä ni much better
Kommentit 9 kommenttia
Ajaako tämä Motocross-pyörien kanssa samassa sarjassa? =D
Tai monsterautojen?
Liian isot vanteet!
Tällä pääsee kivasti parkkipaikalle
hi riser
Tää on kyllä ihan JÄÄTÄVÄN ruma :D Tontissa ois parempi..
voiko maata viistävällä autolla ajaa maastossa missä rallia ajetaan
En muistaakseni oo nähny 25 profiilin kumeja WRC-autolla sorapätkillä..Ja ajetaanhan niillä asfaltillakin ;)
ittellä kävi kans mielessä noi asfalttirallit, et pösö tonttii vaa ja eri vanteet pienempinä ni much better