kirves wrote:
Aika erikoinen teema, mutta hieno on. Olisi vielä hienompi jos nuo ristit joko puuttuisivat kokonaan tai sitten ne olisi tehty jotenkin koristeelliseemmin. Sirompina ja värinä ehkä enemmän harmaa kuin musta? Samansävyinen kuin auto muutoinkin...
Mutta siis: Hyvä on jo nyt.
kiitos kiitos. itseasiassa enempää tuohon ei vinyyleitä saanut laitettua. autossa toki erillaiset kuvat joka nurkassa ja väriäkin siellä on käytetty. :)
Maaleihin katse uppoutuu, varsinkin näin mustavalkoisena kuvana. Hetki menee katsellessa maaleja, sitten tavallaan vetäytyy takaisin katsastamaan itse auton :)
AJfin wrote:
Komea! mutta ehkä ton kuusta tulevan "valon säteen" vois ottaa pois tai ainakin vähän fiksata?
Se pistää ainakin itsellä silmään.
voisihan sitä tutkiskella. aidan tolpissa näkyy tosin myöskin tuo kuun loiste ja halusin valon ja varjot pää osaan tuohon teemaan. kiitos kommentista :)
Northg7 wrote:
Maaleihin katse uppoutuu, varsinkin näin mustavalkoisena kuvana. Hetki menee katsellessa maaleja, sitten tavallaan vetäytyy takaisin katsastamaan itse auton :)
juu tuota on tulut isekkin killitettyä jokunenkin ilta kun maalaus oli vaiheessa. usvan takaa löytyi aina hetken katselun jälkeen jotain uutta tai korjattavaa :D
Kommentit 12 kommenttia
tos vähän enempi koko kuvaa
AIVAN TÖRKEEN HIENOT MAALIT !
Komea! mutta ehkä ton kuusta tulevan "valon säteen" vois ottaa pois tai ainakin vähän fiksata? Se pistää ainakin itsellä silmään.
kiitos kiitos. itseasiassa enempää tuohon ei vinyyleitä saanut laitettua. autossa toki erillaiset kuvat joka nurkassa ja väriäkin siellä on käytetty. :)
Maaleihin katse uppoutuu, varsinkin näin mustavalkoisena kuvana. Hetki menee katsellessa maaleja, sitten tavallaan vetäytyy takaisin katsastamaan itse auton :)
voisihan sitä tutkiskella. aidan tolpissa näkyy tosin myöskin tuo kuun loiste ja halusin valon ja varjot pää osaan tuohon teemaan. kiitos kommentista :)
no mutta kiitos :)
disaini löytyy myös storesta. postasin sen sinne hetki sitten ;)
juu tuota on tulut isekkin killitettyä jokunenkin ilta kun maalaus oli vaiheessa. usvan takaa löytyi aina hetken katselun jälkeen jotain uutta tai korjattavaa :D
Vuoden 2010 hienoin design FRC:n puolella. Yleensä en hirveesti välitä näistä "taideteoksista" mutta tässä on jotain joka puhuttelee. 5*
Joo, hyvä, omaperäinen teema, joka ilahduttavasti jatkuu muuallakin autossa (vanteet).
Ton "valon säteen", josta AJ jo mainitsikin vois korjata, tai vaihtoehtoisesti poistaa vaikka kokonaan.
Saisko layereita vapautettua "yli meneviltä alueilta" (ikkunat,renkaat, jne) vai onko niin jo tehty?
Ristit vois olla tolleen ihan silhuettejakin, mutta pientä koristeellisuutta ne tosiaan kaipaisi.
Kyllä tälle se ***** irtoaa, ideana ja maaleista, ei kuvana :)
Tätä onki tullu muutamas kisas ihmeteltyä :)