Kuvat #14085

Toinen Mr.Shimmylle

atomimato

· Forza Motorsport 3


Kommentit 4 kommenttia

Dawiar

ois parempi kuva jos auto olis joku metrin edessäpäi, ois kunnon ''valokeilassa'', nyt perä on varjossa, ***

Dawiar

ei sillä et se ois vahingossa jääny, imo ois vaa parempi miten selitin. :)