Dawiar 16v ois parempi kuva jos auto olis joku metrin edessäpäi, ois kunnon ''valokeilassa'', nyt perä on varjossa, ***
Kommentit 4 kommenttia
ois parempi kuva jos auto olis joku metrin edessäpäi, ois kunnon ''valokeilassa'', nyt perä on varjossa, ***
Tarkotuksella osittain varjossa.
ei sillä et se ois vahingossa jääny, imo ois vaa parempi miten selitin. :)
Asia selvä:)