Tolppa on vähän tyhmästi edessä * * * *
Ehkä se vähän häiritsee.Mutta tommosta ajamisen meininkiä koitin saada kuvaan.
Kuvassa hyvä vauhdin tuntu, just tuo tolppa=) Löysä jousitus?
Toi vakio alusta oli aika löysä.Kallisteli pikkusen mutkissa :)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
Tolppa on vähän tyhmästi edessä * * * *
Ehkä se vähän häiritsee.Mutta tommosta ajamisen meininkiä koitin saada kuvaan.
Kuvassa hyvä vauhdin tuntu, just tuo tolppa=) Löysä jousitus?
Toi vakio alusta oli aika löysä.Kallisteli pikkusen mutkissa :)