Kunhan kokeilin, ei ollut edes tarkoitus osallistua.
ÄÄNESTÄ
Kyljen kuvio on mun kahvikupeista, maksoi 1 €/kpl kirpputorilta. Nuuka olin, huippukupit!
kivan värikäs ja vauhdintunnun omaava kuva. :p
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
ÄÄNESTÄ
Kyljen kuvio on mun kahvikupeista, maksoi 1 €/kpl kirpputorilta. Nuuka olin, huippukupit!
kivan värikäs ja vauhdintunnun omaava kuva. :p