Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *
El PiNk DeViL wrote:
Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *
On se hyvä koska maalannut autoon sentää viikset :)
El PiNk DeViL wrote:
Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *
Kommentit 6 kommenttia
Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *
On se hyvä koska maalannut autoon sentää viikset :)
Se on MTM logo -- . --
Jep :) Hyvä kuva todella siististä autosta! 5 hämistä
hah, ollu kuukausia tallissa toi. :)
kiitoksia kommeista
Tämä sininen väri on vain liian "lelumainen"... Väri vaihtoon niin enemmän tähtösiä tulloo ! Nyt vain * * *