Kuvat #14217

fiilistelyä kisaan. :p

Dawiar

· Forza Motorsport 3


Kommentit 6 kommenttia

El PiNk DeViL

Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *

IIPPONEN

El PiNk DeViL wrote: Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *

On se hyvä koska maalannut autoon sentää viikset :)

El PiNk DeViL

IIPPONEN wrote:

On se hyvä koska maalannut autoon sentää viikset :)

Se on MTM logo -- . --

IL3

Jep :) Hyvä kuva todella siististä autosta! 5 hämistä


Dawiar

El PiNk DeViL wrote: Minun palkintorahoja tämä poika kuitenkin tähän kivasti kulutti. Kisan viimehetkellä peruuttaa ja rahojen kanssa taivaanrantaan pakenee. Ei ole hyvä tämä Kaviaari! Hieno kuva ja auto. * * * * *

hah, ollu kuukausia tallissa toi. :)

kiitoksia kommeista

Mudinski

Tämä sininen väri on vain liian "lelumainen"... Väri vaihtoon niin enemmän tähtösiä tulloo ! Nyt vain * * *