Dawiar 16v oioi, hieno kuva hienosta autosta johon tausta mätsää kympisti. :p annan ****, muute viis, mut itteä häirittee etuvalon luona oleva pieni ''hohka''. :)
RaabForRehab 16v Eikös tää oo se 2010/2011 malli? Hienosti tehty tuo katto ja tuo hohka ei haittaa, aurinko häikäsöö! Jotain tästä silti puuttuu, en osaa sanoa mitä.. Four poäng!
IL3 16v Ku kattoo oikein tarkasti, voi vanteiden keskiöissä nähdä Skodan logot :D Ihan kiva kuva, 4 hämppistä
m00se79 16v IL3 wrote: Ku kattoo oikein tarkasti, voi vanteiden keskiöissä nähdä Skodan logot :D Noi muuten näyttää Skodan logoilta :D
Kommentit 6 kommenttia
oioi, hieno kuva hienosta autosta johon tausta mätsää kympisti. :p
annan ****, muute viis, mut itteä häirittee etuvalon luona oleva pieni ''hohka''. :)
Eikös tää oo se 2010/2011 malli? Hienosti tehty tuo katto ja tuo hohka ei haittaa, aurinko häikäsöö! Jotain tästä silti puuttuu, en osaa sanoa mitä.. Four poäng!
Ku kattoo oikein tarkasti, voi vanteiden keskiöissä nähdä Skodan logot :D
Ihan kiva kuva, 4 hämppistä
Noi muuten näyttää Skodan logoilta :D
Toi hohka sopii hyvin tohon.