Kuvat #14221

illan photoshoot (osa 2)

m00se79

· Forza Motorsport 3 · 2008 BMW Motorsport Z4 M Coupe


Kommentit 6 kommenttia

Dawiar

oioi, hieno kuva hienosta autosta johon tausta mätsää kympisti. :p

annan ****, muute viis, mut itteä häirittee etuvalon luona oleva pieni ''hohka''. :)

RaabForRehab

Eikös tää oo se 2010/2011 malli? Hienosti tehty tuo katto ja tuo hohka ei haittaa, aurinko häikäsöö! Jotain tästä silti puuttuu, en osaa sanoa mitä.. Four poäng!

IL3

Ku kattoo oikein tarkasti, voi vanteiden keskiöissä nähdä Skodan logot :D

Ihan kiva kuva, 4 hämppistä


m00se79

IL3 wrote: Ku kattoo oikein tarkasti, voi vanteiden keskiöissä nähdä Skodan logot :D

Noi muuten näyttää Skodan logoilta :D