Mielestäni hyvin onnistunut kuva. /// Vähän muokkasin osia värissä esiintyneitä "täpliä".
on kyllä, aperturee taustalle ni *****, nyt ****
Hyvin oot saanu pidettyä punasen kurissa.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
on kyllä, aperturee taustalle ni *****, nyt ****
Hyvin oot saanu pidettyä punasen kurissa.