Alleninolingo (Bassaricyon alleni)
helvetin hienoja, niin keula kun peräki
pidän perästä enempi, oon perämies.
CSL sais olla pelissä kans :(
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
helvetin hienoja, niin keula kun peräki
pidän perästä enempi, oon perämies.
CSL sais olla pelissä kans :(