Olenhan sentään keltainen
Olenko?
Hä?
Mutta enhän minä ole keltainen. Vai olenko?
Mustaaaaaash! on muuten ihan hyvä pänti vaikka onki naapurimaastamme Ruattist.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
Olenko?
Hä?
Mutta enhän minä ole keltainen. Vai olenko?
Mustaaaaaash! on muuten ihan hyvä pänti vaikka onki naapurimaastamme Ruattist.