Nyt mennään, mennään Ähtäriin ..sinne nalleperheen naapuriin! Nähdään mökit, kylpylät ..sekä karhut,sudet, ilvekset!
NiiiiiiiN Vituttava mainos !!
Nää potan kuvatekstit on aina mahtavia :D
Kuvan on hieno(****), mutta yhtäkkiä ---> Jumaaalaauuutta!
Mut Tykkimäellä kiva päivä vietetään.
TUT!!!
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 5 kommenttia
NiiiiiiiN Vituttava mainos !!
Nää potan kuvatekstit on aina mahtavia :D
Kuvan on hieno(****), mutta yhtäkkiä ---> Jumaaalaauuutta!
Mut Tykkimäellä kiva päivä vietetään.
TUT!!!