Todella mahtava kuva! Mä en tiiä missä tää kuva on otettu, niin voisiko joku vähän järkevämpi kertoo :D Jos et oo muokannu yhtää, ni on kamerassa aika täydellisesti asetukset kohillaan! Näytää oikeelta autolta ja kuvalta. * * * * * Sen verran mullon tästä spotista aavistusta, että tää on Caminolla (?) Mutta missä siellä.
El PiNk DeViL wrote:
Todella mahtava kuva! Mä en tiiä missä tää kuva on otettu, niin voisiko joku vähän järkevämpi kertoo :D Jos et oo muokannu yhtää, ni on kamerassa aika täydellisesti asetukset kohillaan! Näytää oikeelta autolta ja kuvalta. * * * * * Sen verran mullon tästä spotista aavistusta, että tää on Caminolla (?) Mutta missä siellä.
Juu, Caminolta on kuva napsaistu. Sen verran hyvältä näytti boxilta katsottuna että uskalsin suoraan ladata kuvan ja postata tänne :)
Kommentit 11 kommenttia
Todella mahtava kuva! Mä en tiiä missä tää kuva on otettu, niin voisiko joku vähän järkevämpi kertoo :D Jos et oo muokannu yhtää, ni on kamerassa aika täydellisesti asetukset kohillaan! Näytää oikeelta autolta ja kuvalta. * * * * * Sen verran mullon tästä spotista aavistusta, että tää on Caminolla (?) Mutta missä siellä.
WrööööM !
Täyvvet hämähäkit.
Nais pikta
Juu, Caminolta on kuva napsaistu. Sen verran hyvältä näytti boxilta katsottuna että uskalsin suoraan ladata kuvan ja postata tänne :)
Sä oot niin hyvä kuvaamaan.
ha ha! Kiitos :D
Love the Ford, Lord the Ford & Herd the Hord. ? *****
..tässähän ihan punastuu :D
kiitos :)
olet jatkossa