Kuvat #15224

oi joi.. :)


Kommentit 11 kommenttia

El PiNk DeViL muokattu 15v

Todella mahtava kuva! Mä en tiiä missä tää kuva on otettu, niin voisiko joku vähän järkevämpi kertoo :D Jos et oo muokannu yhtää, ni on kamerassa aika täydellisesti asetukset kohillaan! Näytää oikeelta autolta ja kuvalta. * * * * * Sen verran mullon tästä spotista aavistusta, että tää on Caminolla (?) Mutta missä siellä.

OBLIKAATTORI

El PiNk DeViL wrote: Todella mahtava kuva! Mä en tiiä missä tää kuva on otettu, niin voisiko joku vähän järkevämpi kertoo :D Jos et oo muokannu yhtää, ni on kamerassa aika täydellisesti asetukset kohillaan! Näytää oikeelta autolta ja kuvalta. * * * * * Sen verran mullon tästä spotista aavistusta, että tää on Caminolla (?) Mutta missä siellä.

Juu, Caminolta on kuva napsaistu. Sen verran hyvältä näytti boxilta katsottuna että uskalsin suoraan ladata kuvan ja postata tänne :)