Mudinski 15v Hienon tumma kuva ! Ei haettu mitään erikoista kuvakulmaa vaan perus kuva todella hyvillä säädöillä ! Mudinski tykkää !
IL3 15v Tosta etusäleikön alta toi ruma harmaa maalinkaistale poies, niin todella priima. Hyvin on kyllä muuten noi bodymodit toteutettu!
IL3 15v muokattu 15v ja sen jälkeen sit fixaa ton konepellin harmaan menemään konepellin muotojen mukaan..
Kommentit 9 kommenttia
Sata ylös päin peukkua. Mä tykkään.
Aika agressiiviset maalit... Komia on.
Noiden maalien nimi oli Raptor.
Hienon tumma kuva !
Ei haettu mitään erikoista kuvakulmaa vaan perus kuva todella hyvillä säädöillä !
Mudinski tykkää !
Komee ooppeli!!!!
kirvekselle lisää viinaa, näköjään silmät vielä liikkuu
Tosta etusäleikön alta toi ruma harmaa maalinkaistale poies, niin todella priima. Hyvin on kyllä muuten noi bodymodit toteutettu!
ja sen jälkeen sit fixaa ton konepellin harmaan menemään konepellin muotojen mukaan..