Finski fani 15v Verrari näyttää aikas pieneltä verrattuna mun muskeliin... =P Oli kyllä hiukan tuuria matkassa etten osunut seiniin ollenkaan...
Kommentit 4 kommenttia
Verrari näyttää aikas pieneltä verrattuna mun muskeliin... =P Oli kyllä hiukan tuuria matkassa etten osunut seiniin ollenkaan...
Kattelin kanssa,että on ihan hyvin koko eroa noilla.
taas o kellailtu.. noh näkeepä mihin o mo's bar menossa.
Joo.My bad.