Tilanne jossa Tero(takana) ohitti Raabin(edessä vasemmalla) ja Jupen (Viper)
Kivasti välistä tuikkasi Tero.
Onhan se kiva välillä päästä tuikkaamaan välistä ... EIKU...
Yllätti Jupen ja Raapin takaapäin ?
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Kivasti välistä tuikkasi Tero.
Onhan se kiva välillä päästä tuikkaamaan välistä ... EIKU...
Yllätti Jupen ja Raapin takaapäin ?