serkku 15v muokattu 15v I JMM94 I wrote: Kuva, sen sisältö ja sen laatu on kyllä hieno. Kiitti. Työpöydän taustakuvaks meni. :)
Kommentit 3 kommenttia
Kuva, sen sisältö ja sen laatu on kyllä hieno.
Kiitti. Työpöydän taustakuvaks meni. :)
Tuli tost elast Evost heti mieleen Spot of the Dead Evo! Hieno kuva!