Kuvat #15483

Tollanen tuli tehtyä.


Kommentit 7 kommenttia

RealBlocker

Maalit ei oo vielä valmiit, muutama logo pitää lisätä ja muutama ottaa pois.

Idea kuitenkin lähti tästä: !http://datsun510.com/photopost/data/500/BRE510_1600x1200.jpg!

Ac3Way

Ihan jees, itse tuli sama väsättyä FM2:ssa Bemariin. Ainoa huonopuoli näissä on, että Storefrontit on näitä täynnä.

Numerot voisi varmaan muokata samanlaisiksi? Onko värit liian kirkkaat?

RealBlocker muokattu 15v

Numeroita muokkasin, ja lisäsin muutaman logon, ja keulan maalasin oranssiks. Nyt on oikea kylki, katto ja keula valmiita.

RealBlocker

Ihmettelinki vähän et miks se on oranssi. Täytyy pistää punaseks samalla ku rupee viimeistelee toista kylkeä.

RealBlocker

vaiski75 wrote: Se on aikuisten oikeasti punainen, ei mikään haalea sellainen..

Joo, muutin punasta "kirkkaammaksi". Niinku kuvasta näkyy.