Sain säädettyy ton (A-luokkaan) yllättävän hyväks jopa ilman (profiilin pilaavaa) siipeä. Nykysäädöillä driftauskin onnistuu ihan ok vaikkei sinänsä sitä ole haettukaan. Driftaaminen vielä lähinnä fiilispohjalla. Vois siihen tosin jossain välissä syventyä pikkasen lisää :)
Kommentit 4 kommenttia
Onkos toi hyvä driftaamaan ? Vai harrastatko ollenkaan driftausta ?
Hieno auto, tyylikäs kuva.
Tohon autoon vois laittaa / tehdä jonkun maalauksen... kun vain sais idean ; )
Sain säädettyy ton (A-luokkaan) yllättävän hyväks jopa ilman (profiilin pilaavaa) siipeä. Nykysäädöillä driftauskin onnistuu ihan ok vaikkei sinänsä sitä ole haettukaan. Driftaaminen vielä lähinnä fiilispohjalla. Vois siihen tosin jossain välissä syventyä pikkasen lisää :)