Mudinski 15v Kylki näyttää aika jännältä :) Ehkä napsaus tai kenties kaksi tummemmalle niin ei auto/vanteet hohkaisi ihan näin paljoa. Mutta silti perus settiä. * * *
Kommentit 3 kommenttia
Kylki näyttää aika jännältä :)
Ehkä napsaus tai kenties kaksi tummemmalle niin ei auto/vanteet hohkaisi ihan näin paljoa.
Mutta silti perus settiä. * * *
Kiva kun kelpaa :)
Parhaita näkemiäni seatteja.. Kuvakin on aika mahtava! * * * * *