Kuvat #1603

m00se79

· Forza Motorsport 2


Kommentit 5 kommenttia

Mudinski

Hyvä auto juuri sillon jos kuski on hyvä... mihinköhän autoon ei sovi toi Forza-spoikka ? Mun vaihtoehto olisi Acura Integra josta laitan huomenna kuvaa...

m00se79

Mihin ei sovi? Porsche 914/6...oikeestaan melkeen kaikki noi klassikot. Shelby Series 1..Toyota Sprinter, VW Corrado, Mazda Roadster jne... Makuasioita toisaalta.

Mudinski

Se vaan näyttää niin kapeelta takaapäin... Ja muutenkin surkea...

m00se79

Mun C-luokan autoista ViS Integralla on paras aika 6 radalla... ;)