IIPPONEN 18v Jaa... ymmärsin väärin ton mita sanoit aiemmin. Oikeesti ajattelin oikoo ja oletin että siinä olisi ollut forza hiekkaa hidastamassa mutta ei ollut ja lähti käpälästä :) huom. tilanteessa en osunut caymaniin... kysy vaikka myyrikseltä
Kommentit 8 kommenttia
ei vaan cayman veti pösöö perseeseen ja pösö lähti lapasesta
gay manin kone meni jo aikaisemmin ja miks pösö ei savuta??
pösö on etu moottorilla niin sen takia se sai tällin perseeseen niin kone jäi ehjäks
Jaa... ymmärsin väärin ton mita sanoit aiemmin. Oikeesti ajattelin oikoo ja oletin että siinä olisi ollut forza hiekkaa hidastamassa mutta ei ollut ja lähti käpälästä :) huom. tilanteessa en osunut caymaniin... kysy vaikka myyrikseltä
hoi myyris myyris ootsä siel XD
häää
ei mitään
[b]myyris sulla on on hieno gay man