Ainiin, kiitoksia jupelle drift logosta, sopii hienosti. Muutin vähän i-kirjaimia ja lisäsin bling blingiä ;) Optima logon tilalle tulee vielä joku muu, nyt ei pysty kun tuli häätö tv:n edestä (naiset ei tajuu...)
Jos tuo FDA tulee olemaan suht rajallinen porukka, millä on jotain pääsyvaatimuksia (driftaustaito kai lähinnä?) niin silloin mun mielestä "pääsykokeen" jälkeen saa auton omakseen ilmaiseksi... mitäs muut on mieltä? Eikä kaikilla oo pakko olla RX8, voin laittaa tuota maalia porukan lempiautoihin ihan hyvin.
Kyl on komee :P Ja hyvä kun lisäsit noi Iin pisteet vielä, sekä bling blingit :D Sitten jokaiselle tiimiläiselle enään ne numero paikat ja nimet.
Ilmeisesti tähän FDA:han kuuluu TheL44, Mudinski ja minä ja muita halukkaita otetaan vastaan.. Pääsykokeita tullaan varmaan pitämään millon vaan kerkiää/sopii.
Ps. "FINGRIP" seuraavaan autoon, jos kisaautoks halutaan sekä enemmän kisatyylisiä logoja, ettei mitään Radalle.comeja.
Ajattelin et jos haluaa numerot laittaa niin vois laittaa konepeltiin ja taka renkaan taakse... jos haluaa kylkeen niin joutuu raivaamaan tilaa tuosta sponssilätkästä. Duunaan huomenna vielä pari logoa ja hienosäädän maalia niin eiköhän se ole siinä?
Takarenkaan kohalle ne yleensä on tullu ja nimi tohon kylkeen sponssilätkän alle, sekä taakse numero ja tiimin nimi. Numerot saa olla selkeet kuten nimikin.
Kokeile Rx-7 sillä TheL44 ajelee ja minäkin (ajan millä vaan). AE86:een ei varmaan kovin hyvin passaa :/ Eihän noi nimet varmaan hirveesti vie kun pistetään forzan formaatilla :) Ja jos pistät aukinaisena niin voidaan omiin muihinkin lemppareihin laittaa ellet halua että myydään niitä eteenpäin :D
Juu nimet ei oo ongelma, ne pystyy tekee vaikka millä fontilla :) Tänään ei pysty kokeilee, mutta eiköhän huomenna taas ehdi... En hirmu mielellään laita maaleja avonaisena, mutta katsotaan...
Joo tosiaan rx7:lla ajelen ja lähetänkö oman rx7 sulle evobobber ja laittaisit siihen nuo kuviot (sitten ku täysin valmiit ovat) ja sit jos nimi tulee kylkeen ni laita TERO, tai voinhan mie itekki laittaa ton nimen ihan miten haluut
vai miten tuo maalauksen asennus omaan autoon toteutetaan;)?
Kirjotan nyt viä tähän kun en pysty tonne foorumille jostain syystä kirjottaan.. Olisin kanssa kiinnostunut tuosta driftailusta, tähän mennessä oon driftannut enimmäkseen truenolla.
Pääsykokeeseen osallistun enemmän kun mielelläni :)
Tosin venyy mun osalta viikolle 10 kun lähden perjantaina matkoille..
Kommentit 36 kommenttia
Toi leijona on komea ! 10+
Ainiin, kiitoksia jupelle drift logosta, sopii hienosti. Muutin vähän i-kirjaimia ja lisäsin bling blingiä ;) Optima logon tilalle tulee vielä joku muu, nyt ei pysty kun tuli häätö tv:n edestä (naiset ei tajuu...)
Toihan olis hyvä clubi auto !
Sellaistahan siitä vähän tuolla suunniteltiin ;)
Paljonko toi maksaisi jos FDA perustetaan ja tosta tulisi se "Mainos" auto ?
Täydellinen auto tiimille!...
Ei oo hintaa mietitty, pitää porukalla miettiä...
Jos tuo FDA tulee olemaan suht rajallinen porukka, millä on jotain pääsyvaatimuksia (driftaustaito kai lähinnä?) niin silloin mun mielestä "pääsykokeen" jälkeen saa auton omakseen ilmaiseksi... mitäs muut on mieltä? Eikä kaikilla oo pakko olla RX8, voin laittaa tuota maalia porukan lempiautoihin ihan hyvin.
Niin millos se "pääskoe" sitten olisi ja tuon saa varmaa käymää rx7 jos taidot riittä mukaan, mutta pitäähän se ainaki yrittää ;)
"Pääsykoe" on hyvä ja jos jaksat niin voihan ton muuttaa myös rata-auto teemaksi ?
Kyl on komee :P Ja hyvä kun lisäsit noi Iin pisteet vielä, sekä bling blingit :D Sitten jokaiselle tiimiläiselle enään ne numero paikat ja nimet.
Ilmeisesti tähän FDA:han kuuluu TheL44, Mudinski ja minä ja muita halukkaita otetaan vastaan.. Pääsykokeita tullaan varmaan pitämään millon vaan kerkiää/sopii.
Ps. "FINGRIP" seuraavaan autoon, jos kisaautoks halutaan sekä enemmän kisatyylisiä logoja, ettei mitään Radalle.comeja.
Ajattelin et jos haluaa numerot laittaa niin vois laittaa konepeltiin ja taka renkaan taakse... jos haluaa kylkeen niin joutuu raivaamaan tilaa tuosta sponssilätkästä. Duunaan huomenna vielä pari logoa ja hienosäädän maalia niin eiköhän se ole siinä?
Ne numerot kun sais jotenkin hienosti maalaukseen mukaan...
Takarenkaan kohalle ne yleensä on tullu ja nimi tohon kylkeen sponssilätkän alle, sekä taakse numero ja tiimin nimi. Numerot saa olla selkeet kuten nimikin.
Ei varmaan riitä layerit enää hirveen hienoihin maalauksen sekaan duunattuihin numeroihin, etenkään jos haluu vähänkään hienommat (ei forza fontteja)
Jupe vissiin ajat tuolla RX-8:lla? Mites TheL44 ja Mudinski? Vois kokeilla sovitella teille sopiviin autoihin?
Kokeile Rx-7 sillä TheL44 ajelee ja minäkin (ajan millä vaan). AE86:een ei varmaan kovin hyvin passaa :/ Eihän noi nimet varmaan hirveesti vie kun pistetään forzan formaatilla :) Ja jos pistät aukinaisena niin voidaan omiin muihinkin lemppareihin laittaa ellet halua että myydään niitä eteenpäin :D
Juu nimet ei oo ongelma, ne pystyy tekee vaikka millä fontilla :) Tänään ei pysty kokeilee, mutta eiköhän huomenna taas ehdi... En hirmu mielellään laita maaleja avonaisena, mutta katsotaan...
minä haluun kans mukaan tähän :P
Saat paikan, skilliä löytyy! Teenkö vaikka uuden aiheen tästä foorumille "Team FDA"?
vois tehdä: voinhan mä toki tulla ajaa pääsykokeen :P
Joo tosiaan rx7:lla ajelen ja lähetänkö oman rx7 sulle evobobber ja laittaisit siihen nuo kuviot (sitten ku täysin valmiit ovat) ja sit jos nimi tulee kylkeen ni laita TERO, tai voinhan mie itekki laittaa ton nimen ihan miten haluut
vai miten tuo maalauksen asennus omaan autoon toteutetaan;)?
Mun drift autot ovat...
Noilla dirftaan 99,9% varmuudella aina !
Kirjotan nyt viä tähän kun en pysty tonne foorumille jostain syystä kirjottaan.. Olisin kanssa kiinnostunut tuosta driftailusta, tähän mennessä oon driftannut enimmäkseen truenolla. Pääsykokeeseen osallistun enemmän kun mielelläni :) Tosin venyy mun osalta viikolle 10 kun lähden perjantaina matkoille..
Kirjoitettiin samaan aikaan ja löi jumiin... Juu niitä kokeita pidetään sillon kun kokelas haluaa...
Tuohon avonaiseen maalaukseen vielä... Sehän on tiimi auto ja sellaisena se ainakin pysyisi minulla... en muokkaisi / kopioisi / myisi yms...
No en minäkään, eikä kukaan muukaan tiimiläinen varmaan ja jos joku esim. myy noita AH:ssa ni ei kyllä oo tervetullu tiimiin! :)