v7ville 15v Juuri ku mää luulin että sä et vois tehä yhtää tyhmempää autoo, ja sit sä teet tän ja YLLÄTÄT täysin nerokkudellasi! Tää on siis -mahtava- ihan ok :)
Kommentit 6 kommenttia
Paten lempi laulu
Juuri ku mää luulin että sä et vois tehä yhtää tyhmempää autoo, ja sit sä teet tän ja YLLÄTÄT täysin nerokkudellasi! Tää on siis -mahtava- ihan ok :)
Sadd banda
Päiväkänneille :peukku:
Olisit tehny nää maalit ees johonki oikeelta ohjattavaan autoon :D
Ja kaikki hurraa postin tuojalle.