Pottae wrote:
Katsoppa auton warjoa.. Mistä päin aurinko/valo tulee? :)
Tiedän. Mut oli toi silti tos telkkarilla ihan hyvä. Ja ne ketkä on sitä mieltä et vastavaloon ei sais ottaa kuvia, kattokoon yhden mun aikasemman kuvan saatana ;)
Pottae wrote:
Juu, ainahan ne näyttää tölsyssä paremmalta :S Mutta eihän tuo aivan täysin vastavaloon ole.. : )
Ei tämä, mut kato ny suosiolla toi jokunen kuva takaperin tuolt mun kuvista ;)
Ja siis joo, halusin ottaa ton kuvan tästä kun toi auto laskeutuu tota mäkee.. kirosin jo valmiiksi itekki sitä ettei saa aurinkoa oikein.. (vittu kun sitä vois valita sen päivänajan tässäki pelissä.. sais käännettyy aurinkoo)
Tiedän. Mut oli toi silti tos telkkarilla ihan hyvä. Ja ne ketkä on sitä mieltä et vastavaloon ei sais ottaa kuvia, kattokoon yhden mun aikasemman kuvan saatana ;)
Korjaan, en ole sitä mieltä ettei saisi ottaa. Mutta jos ei OSAA ottaa niin sitten ei kannata..
Kommentit 13 kommenttia
mites se näin tumma... dämit.
Mulla näytöllä sopivan sävynen loistava kuvakin
No voi kyl tosiaa olla että itellä näyttö tummalla..
ED: pitäs kyl ostaa parempi näyttöki.
Katsoppa auton warjoa.. Mistä päin aurinko/valo tulee? :)
Tiedän. Mut oli toi silti tos telkkarilla ihan hyvä. Ja ne ketkä on sitä mieltä et vastavaloon ei sais ottaa kuvia, kattokoon yhden mun aikasemman kuvan saatana ;)
Juu, ainahan ne näyttää tölsyssä paremmalta :S Mutta eihän tuo aivan täysin vastavaloon ole.. : )
Ei tämä, mut kato ny suosiolla toi jokunen kuva takaperin tuolt mun kuvista ;)
Ja siis joo, halusin ottaa ton kuvan tästä kun toi auto laskeutuu tota mäkee.. kirosin jo valmiiksi itekki sitä ettei saa aurinkoa oikein.. (vittu kun sitä vois valita sen päivänajan tässäki pelissä.. sais käännettyy aurinkoo)
Vastavalo FTW!!! !http://jupe.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/Radalle.com%20Ahvenisto%2025.9.2010/IMG_4644-1.JPG/_small.jpg!
ny ku kerran ruvettii! !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Gojira/sunshine1.jpg/full!
Tos viel toi avatariki isompana: !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Gojira/Picture%20011.jpg/full!
Korjaan, en ole sitä mieltä ettei saisi ottaa. Mutta jos ei OSAA ottaa niin sitten ei kannata..
Wastavalo RL vs. Forssa.
Ej woi werrata.
Paljoo muutakaan valitettavasti kannata ruveta liian tarkkaan vertaileen :(
PS: Raab, en mä maininnu ketää nimeltä ;)
I like. Ottaa ihan vatsanpohjasta kun katsoo menoa ja näkee vielä omat maalitkin kuvassa :)