IL3 15v muokattu 15v Mitkä on nuo mustat "jutut", jotka näkyvät hieman tuolta auton alta? E: Ja ei, en tarkoita renkaita/vanteita :D
Tuomo33 15v Jos meinaat nuita mitä itekki ihmettelin, niin luulisin olevan "moottorin" kanattimet. En tiätä
Kommentit 11 kommenttia
todella paljon harmaata
Eikun soratien pätkää ettimään.
Semmosen vois sanova, että kahtokkee isona. Paaljon parempi.
siks se onkin 5 tähe arvone
Todellakin.Isona.
Hui gu on iso ja tarcca!
Leikkaa ja liimaa.
Mitkä on nuo mustat "jutut", jotka näkyvät hieman tuolta auton alta?
E: Ja ei, en tarkoita renkaita/vanteita :D
Jos meinaat nuita mitä itekki ihmettelin, niin luulisin olevan "moottorin" kanattimet. En tiätä
Ehkä kuitenkin etuvakaajan päädyt. Huonosti mallinnettu tosin.
Harmi ku toho etuverkkoon ei saa mitään tarroja..