Täällä tallissa itken kun katson tuota kuvaa. Oli se Lexus niin nätti ehjä peltisenä. Nyt naputtelen omin pienin kätösin ovia ja lokasuojia edes jonkin näköiseen kuntoon.
Perrään ajajan vika! Niin lukkoo liikenne säännöissä jotka juurikin äsken keksin ihan ite. Sitä paitsi mie uhallani jarrutin siinä kohtaa. hiihiihiihihih
Kommentit 9 kommenttia
Ihana.
Mie koitin saara peukalon tonne oikeaan laitaan ... Hondan päälle ... mut Baneil ei oo peukkui :(
Baneil ei o peuggui ja Turkus ei o Beugaloi,sans sääki petug ny jottai?älä liik fundeeraa.
Täällä tallissa itken kun katson tuota kuvaa. Oli se Lexus niin nätti ehjä peltisenä. Nyt naputtelen omin pienin kätösin ovia ja lokasuojia edes jonkin näköiseen kuntoon.
Kauppakasseilla on oma kaista!
Ehkä vähän käänsin Puren eteen muistaakseni tuossa lähdössä.
Vähän joo. !http://farm6.static.flickr.com/5043/5338211279_eda7e2aa8e_z.jpg!
Mutta sovitaanko että se oli kosto tästä? (Tämä lajittelussa) !http://farm6.static.flickr.com/5241/5338210923_9434e80d7c_z.jpg!
Perrään ajajan vika! Niin lukkoo liikenne säännöissä jotka juurikin äsken keksin ihan ite. Sitä paitsi mie uhallani jarrutin siinä kohtaa. hiihiihiihihih
Tätähän ei tietenkäänn lasketa kun osuin takaKULMAAN! TEIKDAVN! !http://farm6.static.flickr.com/5008/5338821618_4ee2943d73_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5208/5338211987_83682d708e_b.jpg!