Kuvat #17756

Isona, isompi.


Kommentit 9 kommenttia

TehBigBunny

Mie koitin saara peukalon tonne oikeaan laitaan ... Hondan päälle ... mut Baneil ei oo peukkui :(

Schimanski76

Baneil ei o peuggui ja Turkus ei o Beugaloi,sans sääki petug ny jottai?älä liik fundeeraa.

hulluseon

Täällä tallissa itken kun katson tuota kuvaa. Oli se Lexus niin nätti ehjä peltisenä. Nyt naputtelen omin pienin kätösin ovia ja lokasuojia edes jonkin näköiseen kuntoon.

hulluseon

Perrään ajajan vika! Niin lukkoo liikenne säännöissä jotka juurikin äsken keksin ihan ite. Sitä paitsi mie uhallani jarrutin siinä kohtaa. hiihiihiihihih