v7ville 15v Kiitokset tästä kaikille, ja kyllä mä pärjään. Vaarilleni tää on tietty kova paikka, mutta mä välitän tiedon hänelle, että täällä on mukavia ihmisiä :)
Kommentit 16 kommenttia
Otan osaa. Voimia sulle.
Otan osaa, voimia jatkoon.
Otan osaa, voimia teille.
Kuten myös, otan osaa, voimia sinne.
Osanotot täältäkin. Voimia.
Otan osaa, jaksamisia.
Osanottoni
Osanottoni
Osanottoni. Voimia surun keskellä.
Otan osaa. |
Otan osaan..
Osanotot..
Otan osaa.
Osaanotot.
Otan osaa.
Voimia Ville!
Kiitokset tästä kaikille, ja kyllä mä pärjään. Vaarilleni tää on tietty kova paikka, mutta mä välitän tiedon hänelle, että täällä on mukavia ihmisiä :)