Tulipas....
....ka :) Noi "ihmiset" tuol o vähä.. Ei parasta Hopo-laatua mut ihan jepa :)
Onhan tää vähän tämmönen.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
....ka :) Noi "ihmiset" tuol o vähä.. Ei parasta Hopo-laatua mut ihan jepa :)
Onhan tää vähän tämmönen.