Kuvat #18131

Jännä

warcryFIN

· Forza Motorsport 3


Kommentit 17 kommenttia

FINBULLET

Täytyy nostaa hattua,kun kestää hermo vääntää tällasia maaleja.

Finski fani

Tee Jägermeister auto! Maksaisin siitä miljuunia, jos boksi olisi koossa/toimiva...

IL3

Hienoin Caddy, mitä olen vorzan aikana nähny.

warcryFIN

Kiitoksia kommenteista. Kyllä tähän aikaa ja layereita upposikin, sivuun olisin tahtonut muutamat logot hieman tarkemmin tehdä, mutta 1000 on vain rajana. FM 4:sta odotellessa...

Tuomo33

IL3 wrote: Mites noi layeri rajat menikään fm2:ssa?

1000 siinäkin oli, ellen oikein muistele.. Pirun hienoa työtä jälleen.

TehBigBunny

Ne mitään leijereitä lisää.

Sanovat vaan että 'kyllä nuo tekevät upeita töitä näillä layereillä'

vaiski75

FM2.ssa sai yli tuhannen, hyödyntämällä bugia..

Mualarit taisi pitää rajana 1500 layeriä, koska 1500-1800 layerin välissä profiili korruptoitui tai viimmeistään ostajan profiili..