warcryFIN 15v Kiitoksia kommenteista. Kyllä tähän aikaa ja layereita upposikin, sivuun olisin tahtonut muutamat logot hieman tarkemmin tehdä, mutta 1000 on vain rajana. FM 4:sta odotellessa...
Tuomo33 15v IL3 wrote: Mites noi layeri rajat menikään fm2:ssa? 1000 siinäkin oli, ellen oikein muistele.. Pirun hienoa työtä jälleen.
TehBigBunny 15v Ne mitään leijereitä lisää. Sanovat vaan että 'kyllä nuo tekevät upeita töitä näillä layereillä'
vaiski75 15v FM2.ssa sai yli tuhannen, hyödyntämällä bugia.. Mualarit taisi pitää rajana 1500 layeriä, koska 1500-1800 layerin välissä profiili korruptoitui tai viimmeistään ostajan profiili..
Kommentit 17 kommenttia
Täytyy nostaa hattua,kun kestää hermo vääntää tällasia maaleja.
Hienoa jälkeä (Y)
On Se kone
Nomnomnom...
No, on ne maalitkin taas toudella hyvät!
Sväiski vahtii vaan tuota viinapulloa tuossa.
SluRrp
Vahtipupu.
Tee Jägermeister auto! Maksaisin siitä miljuunia, jos boksi olisi koossa/toimiva...
Hienoin Caddy, mitä olen vorzan aikana nähny.
Kiitoksia kommenteista. Kyllä tähän aikaa ja layereita upposikin, sivuun olisin tahtonut muutamat logot hieman tarkemmin tehdä, mutta 1000 on vain rajana. FM 4:sta odotellessa...
Mites noi layeri rajat menikään fm2:ssa?
Samoin ?
Eikös niitä saanu laittaa vaan 500?
1000 siinäkin oli, ellen oikein muistele.. Pirun hienoa työtä jälleen.
Tuhannen layeria sitä pystyi FM2:ssakin maalaan.
Ne mitään leijereitä lisää.
Sanovat vaan että 'kyllä nuo tekevät upeita töitä näillä layereillä'
FM2.ssa sai yli tuhannen, hyödyntämällä bugia..
Mualarit taisi pitää rajana 1500 layeriä, koska 1500-1800 layerin välissä profiili korruptoitui tai viimmeistään ostajan profiili..