Tuomo33 wrote:
Anteeksi ehkä (vähän) negatiivisestä palauteesta, muta kaikki muut kuvat on loistavia, paitsi ns. pääkuva.
Itsellä kyläkään ei ole varaa sanoa paljon, kun en loisto kuvaaja ole, mutta ilmaisenhan oman mielipiteeni.
Oon aivan samaa mieltä tosta "pääkuvasta" sen takia laitoinkin se pääkuvaksi koska ei oikein onnistunut, niin nämä kommentteina olevat ovat sitte vähän parempia.
Kommentit 9 kommenttia
!http://farm6.static.flickr.com/5140/5548217250_6a1c4967e2_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5096/5547633929_88d9a039ce_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5256/5548216770_18efeec80b_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5017/5547632881_8818848783_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5292/5548216504_b11d699794_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5013/5547633353_d368a90ce3_b.jpg!
Supra on kyllä tosi hieno.
Tua viimene Skyline ♥
Anteeksi ehkä (vähän) negatiivisestä palauteesta, muta kaikki muut kuvat on loistavia, paitsi ns. pääkuva.
Itsellä kyläkään ei ole varaa sanoa paljon, kun en loisto kuvaaja ole, mutta ilmaisenhan oman mielipiteeni.
Oon aivan samaa mieltä tosta "pääkuvasta" sen takia laitoinkin se pääkuvaksi koska ei oikein onnistunut, niin nämä kommentteina olevat ovat sitte vähän parempia.
Siitä tuli tollane haalee ja tylsä.
Ite teen samalla lailla että pääkuva on huonoin kuva.
Jep, sama ku syön jotai, huonot eka ja parhaat jätän viimeseksi :D
Sama täälä! : D