Kuvat #18530

Pieni kuvarykelmä...

Mace

· Forza Motorsport 3


Kommentit 9 kommenttia

Mace

!http://farm6.static.flickr.com/5140/5548217250_6a1c4967e2_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5096/5547633929_88d9a039ce_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5256/5548216770_18efeec80b_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5017/5547632881_8818848783_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5292/5548216504_b11d699794_b.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5013/5547633353_d368a90ce3_b.jpg!

Tuomo33

Anteeksi ehkä (vähän) negatiivisestä palauteesta, muta kaikki muut kuvat on loistavia, paitsi ns. pääkuva.

Itsellä kyläkään ei ole varaa sanoa paljon, kun en loisto kuvaaja ole, mutta ilmaisenhan oman mielipiteeni.

Mace muokattu 15v

Tuomo33 wrote: Anteeksi ehkä (vähän) negatiivisestä palauteesta, muta kaikki muut kuvat on loistavia, paitsi ns. pääkuva.

Itsellä kyläkään ei ole varaa sanoa paljon, kun en loisto kuvaaja ole, mutta ilmaisenhan oman mielipiteeni.

Oon aivan samaa mieltä tosta "pääkuvasta" sen takia laitoinkin se pääkuvaksi koska ei oikein onnistunut, niin nämä kommentteina olevat ovat sitte vähän parempia.

Siitä tuli tollane haalee ja tylsä.

Mace

Jep, sama ku syön jotai, huonot eka ja parhaat jätän viimeseksi :D

El PiNk DeViL

I JMM94 I wrote: Jep, sama ku syön jotai, huonot eka ja parhaat jätän viimeseksi :D

Sama täälä! : D