vaiski75 wrote:
Mä sain hirveän inspiksen maalata tämä auto, vaikka buginen laitos onkin..
Drifteri tehrään, kun Potta ton inspiksen tarjosi..
!!! Et kai vain ajattele tekeväsi samaa autoa kuin minäkin? Alotin melkein heti suunnittelemaan tähän autoon maaleja, kun sain tämän :S. -Toivottavasti ei tehrä samaa :D-
//E: tai eihän sillä väliä ole tekeekö kumpikin saman.. :)
Kommentit 17 kommenttia
Onnea!
Ei ollunna tämä se palkittu kuva, mutta hyvä on tämäkin.
Ei ollut ei, mutta tämän sain palkinnoksi :3
Ai niin tämä on niitä yksisarvisia.
Laita Potta se voittokuva esille.
e/ aah,se onkin tuolla pppp:n linkissä.
Vähän taas hillitään tota kielenkäyttöä.. .. Eikun. Ethän sä puhunutkaan Potasta vaan tosta autosta, mun moka..
On se vaan hienompi kuin perus rx-7..
On ja paljon parempia korisarjoja löytyypi tuohon. Voisin giftiä näitä omia spirit-r:iä pois, kun niitä on kertynyt, mutta ei ikävä kyllä onnistu...
Mutta joo, onneks olkoon :)
Mä sain hirveän inspiksen maalata tämä auto, vaikka buginen laitos onkin..
Drifteri tehrään, kun Potta ton inspiksen tarjosi..
!!! Et kai vain ajattele tekeväsi samaa autoa kuin minäkin? Alotin melkein heti suunnittelemaan tähän autoon maaleja, kun sain tämän :S. -Toivottavasti ei tehrä samaa :D-
//E: tai eihän sillä väliä ole tekeekö kumpikin saman.. :)
Se musta Hankook oli mielessä kivasti..
Phew, ei ollut sama.. Ryuji Mikin FD siis? :) Jätänkin sitten oman projektin vielä "salaiseksi".
Jätkä maalaa Valtosen räxää!!!
Tai ehkä sittenkin R Magic:n räxää.. :P
!http://www.miata.fi/kuvat/rs2.jpg!
(sori, paska läppä... itellä hankookit alla, ei kuitenkaa noin kaposet pikkaset.)
!http://farm3.static.flickr.com/2487/4034222691_4a17b47f9b.jpg!
Varikkotytöt eduskuntaan! Ja Essi Pöysti kans!
Ja sit kattoon play-offeja ---->
e/ JA Pulkkisen Teemu löytyy tänään Jokereiden kokoonpanosta :))) Ei muuta kun hywää wiikonloppua itse kullekkin.
Sannoit notta musta hankuukki.. jumaleissön!
Ei muuten tullu miun hankuukkien mukana varikkotypyjä.. taidanpa tehdä reklamaation perskuta.