Kuvat #18539

"Vihdoin"

Pottae

· Forza Motorsport 3 · 2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A


Kommentit 17 kommenttia

Schimanski76 muokattu 15v

Laita Potta se voittokuva esille.

e/ aah,se onkin tuolla pppp:n linkissä.

vaiski75

hulluseon wrote: Ai niin tämä on niitä yksisarvisia.

Vähän taas hillitään tota kielenkäyttöä.. .. Eikun. Ethän sä puhunutkaan Potasta vaan tosta autosta, mun moka..

warcryFIN

pokalemestari wrote: On se vaan hienompi kuin perus rx-7..

On ja paljon parempia korisarjoja löytyypi tuohon. Voisin giftiä näitä omia spirit-r:iä pois, kun niitä on kertynyt, mutta ei ikävä kyllä onnistu...

Mutta joo, onneks olkoon :)

vaiski75

Mä sain hirveän inspiksen maalata tämä auto, vaikka buginen laitos onkin..

Drifteri tehrään, kun Potta ton inspiksen tarjosi..

Pottae muokattu 15v

vaiski75 wrote: Mä sain hirveän inspiksen maalata tämä auto, vaikka buginen laitos onkin..

Drifteri tehrään, kun Potta ton inspiksen tarjosi..

!!! Et kai vain ajattele tekeväsi samaa autoa kuin minäkin? Alotin melkein heti suunnittelemaan tähän autoon maaleja, kun sain tämän :S. -Toivottavasti ei tehrä samaa :D-

//E: tai eihän sillä väliä ole tekeekö kumpikin saman.. :)

Pottae

Phew, ei ollut sama.. Ryuji Mikin FD siis? :) Jätänkin sitten oman projektin vielä "salaiseksi".

Jupe San muokattu 15v

Pottae wrote: Phew, ei ollut sama.. Ryuji Mikin FD siis? :) Jätänkin sitten oman projektin vielä "salaiseksi".

Jätkä maalaa Valtosen räxää!!!

Tai ehkä sittenkin R Magic:n räxää.. :P

DarkWarjo muokattu 15v

vaiski75 wrote: Se musta Hankook oli mielessä kivasti..

!http://www.miata.fi/kuvat/rs2.jpg!

(sori, paska läppä... itellä hankookit alla, ei kuitenkaa noin kaposet pikkaset.)

teemu1337 muokattu 15v

vaiski75 wrote: !http://farm3.static.flickr.com/2487/4034222691_4a17b47f9b.jpg!

Varikkotytöt eduskuntaan! Ja Essi Pöysti kans!

Ja sit kattoon play-offeja ---->

e/ JA Pulkkisen Teemu löytyy tänään Jokereiden kokoonpanosta :))) Ei muuta kun hywää wiikonloppua itse kullekkin.

DarkWarjo

vaiski75 wrote: !http://farm3.static.flickr.com/2487/4034222691_4a17b47f9b.jpg!

Sannoit notta musta hankuukki.. jumaleissön!

Ei muuten tullu miun hankuukkien mukana varikkotypyjä.. taidanpa tehdä reklamaation perskuta.