Kuvat #18823


Kommentit 13 kommenttia

RealBlocker

!http://farm6.static.flickr.com/5189/5653820287_b16b97a6bc_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5149/5653820537_8164cc367e_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5227/5654395662_46e729d654_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5066/5653821239_2b831ab333_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5144/5653821477_d2edb36005_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5226/5653821787_ed304901c2_z.jpg!

DarkWarjo

Ompas kivan näkösiä kuvia koupe primerasta :) eikä hassumpia noi Porschekuvatkaan.

GT-R mies aprooves!

hulluseon

DarkWarjo wrote: Ompas kivan näkösiä kuvia koupe primerasta :)

Eli käppäri luisua vetää torin varressa Primeralla.

DarkWarjo

hulluseon wrote:

Eli käppäri luisua vetää torin varressa Primeralla.

Nih.. se o toi r33 vähä tollane koupe rimera

DarkWarjo

tappileipa wrote: Ja mää katoin pikkkukvasta että se on CB7 Accord :D

Multa yks kyytiläinen kyseli nissanista et "oliks tää honda?!" meinas jäädä kyydistä....

DarkWarjo

tappileipa wrote:

No mitä vikaa niis on?

"homot ajaa hondilla!"

no siis eihän niis ny oikeesti mitää vikaa ole, mut oha se Nissanmiehellä kunnianloukkaus ruveta GT-R:ää hondaksi haukkuun.

OMGxan

Kivoja kuvia etenkin noi 33 kuvat! täytyy sanoa että tähän viikonloppuun asti en oo tykänny R33 Gt-R;stä ja vielä vähemmän Lamasta mutta tänä viikonloppuna on muuttunut mielipide kiitos 1 ainoan auton.... viikonlopun mittaan kun tuli kuolattua Erään Joni Peipon omistamaa R33 korista autoa joka ei toki ole mallinimeltään skyline :D eli kyseessä Nismo 400R eli tämä:

!http://ratu.kuvat.fi/kuvat/Car%20photoshoots/Nismo%20400R/nismo400r-11.jpg/_medium.jpg! !http://ratu.kuvat.fi/kuvat/Car%20photoshoots/Nismo%20400R/nismo400r-16.jpg/_medium.jpg!

Pottae

^ Peipolta noita leluja löytyy : / Tuokin todella harvinainen peli. /ot

hammeredhuoh

Kylä mie sanon et tuo takana oleva kivi naama vetää enenmän katsetta ku automobiili.