Kivoja kuvia etenkin noi 33 kuvat!
täytyy sanoa että tähän viikonloppuun asti en oo tykänny R33 Gt-R;stä ja vielä vähemmän Lamasta mutta tänä viikonloppuna on muuttunut mielipide kiitos 1 ainoan auton.... viikonlopun mittaan kun tuli kuolattua Erään Joni Peipon omistamaa R33 korista autoa joka ei toki ole mallinimeltään skyline :D eli kyseessä Nismo 400R eli tämä:
Kommentit 13 kommenttia
!http://farm6.static.flickr.com/5189/5653820287_b16b97a6bc_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5149/5653820537_8164cc367e_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5227/5654395662_46e729d654_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5066/5653821239_2b831ab333_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5144/5653821477_d2edb36005_z.jpg! !http://farm6.static.flickr.com/5226/5653821787_ed304901c2_z.jpg!
Ompas kivan näkösiä kuvia koupe primerasta :) eikä hassumpia noi Porschekuvatkaan.
GT-R mies aprooves!
Eli käppäri luisua vetää torin varressa Primeralla.
Nih.. se o toi r33 vähä tollane koupe rimera
Multa yks kyytiläinen kyseli nissanista et "oliks tää honda?!" meinas jäädä kyydistä....
"homot ajaa hondilla!"
no siis eihän niis ny oikeesti mitää vikaa ole, mut oha se Nissanmiehellä kunnianloukkaus ruveta GT-R:ää hondaksi haukkuun.
Kivoja kuvia etenkin noi 33 kuvat! täytyy sanoa että tähän viikonloppuun asti en oo tykänny R33 Gt-R;stä ja vielä vähemmän Lamasta mutta tänä viikonloppuna on muuttunut mielipide kiitos 1 ainoan auton.... viikonlopun mittaan kun tuli kuolattua Erään Joni Peipon omistamaa R33 korista autoa joka ei toki ole mallinimeltään skyline :D eli kyseessä Nismo 400R eli tämä:
!http://ratu.kuvat.fi/kuvat/Car%20photoshoots/Nismo%20400R/nismo400r-11.jpg/_medium.jpg! !http://ratu.kuvat.fi/kuvat/Car%20photoshoots/Nismo%20400R/nismo400r-16.jpg/_medium.jpg!
^ Peipolta noita leluja löytyy : / Tuokin todella harvinainen peli. /ot
jep no onhan niitä se kaikki 44kpl valmistettu!
Kylä mie sanon et tuo takana oleva kivi naama vetää enenmän katsetta ku automobiili.