m00se79 teki loistavaa työtä. Saisi ruveta minun hoviautonmaalaajaksi vakituisella työsuhteella ;)
On kyllä komea!
Yhdyn Teron sanomaan...
Teron sanoma?
TheL44 = Tero
Huu empäs tiennytkään. Luulin että vahingossa puhuit Kortelaisesta
sisäpiiri tietoa ;)
Mukava kuulla että kelpaa ;)
Tää autohan on päässy Pitpass Viikko raporttiin tällä viikolla ;-)
Haha, aika samaan aikaan huomattiin :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 9 kommenttia
On kyllä komea!
Yhdyn Teron sanomaan...
Teron sanoma?
TheL44 = Tero
Huu empäs tiennytkään. Luulin että vahingossa puhuit Kortelaisesta
sisäpiiri tietoa ;)
Mukava kuulla että kelpaa ;)
Tää autohan on päässy Pitpass Viikko raporttiin tällä viikolla ;-)
Haha, aika samaan aikaan huomattiin :D