Jupe San 18v Tähän ku tekis Kumakubon 08 kauden maalit. Saakos tähän malliin moottoria vaihettua (RWD)?
amis90 18v moon ajatellu ostaa ihan OIKEETA tällästä lanceria, olis kyl nätti valkosena ;) mut taidan silti ostaa punasen ^^
Kommentit 7 kommenttia
Komia !
Siisti...
Tähän ku tekis Kumakubon 08 kauden maalit. Saakos tähän malliin moottoria vaihettua (RWD)?
Ei saa takavetoista...
Kiitos kehuista
harmi kun ei saa lancereihin takapotkua..
moon ajatellu ostaa ihan OIKEETA tällästä lanceria, olis kyl nätti valkosena ;) mut taidan silti ostaa punasen ^^