ilu86 14v Macela94 wrote: Forza-logo jää vaan vähä huonoon paikkaan. Joo pitäis vissii alkaa muutenkin ottaa kuvat niin, että vois rajata tuon logon aina pois. Ihan perseestä.
Kommentit 2 kommenttia
Muuten ihan kiva, Forza-logo jää vaan vähä huonoon paikkaan.
Joo pitäis vissii alkaa muutenkin ottaa kuvat niin, että vois rajata tuon logon aina pois. Ihan perseestä.