Kuvat #20515

Ja lissää NSX-R:ää..

ilu86

· Forza Motorsport 4


Kommentit 2 kommenttia

Mace

Muuten ihan kiva, Forza-logo jää vaan vähä huonoon paikkaan.

ilu86

Macela94 wrote: Forza-logo jää vaan vähä huonoon paikkaan.

Joo pitäis vissii alkaa muutenkin ottaa kuvat niin, että vois rajata tuon logon aina pois. Ihan perseestä.