Hookkis 18v Aa,ok.. Ei kenenkään ääni kuulosta mikis "järkevältä" Joten turhaan oot sen takii hiljaa.. Tuu kuuntelee ku toi axu 96 pälättää niin sen jälkee kyl kehtaat puhuu ;)
Kommentit 12 kommenttia
Go Makau go! :D
Hah! mä olin ihan liekeis tos ;)
khyll :D
Oli kyl tosi siistit kisat! On mageet vetää oikeet kisaa driftauksel to radal!
jep jep :) mä vaan en oo kovin hyvä driftaa..
Olithan! Ja sä et kyl puhu paljoo mikis ;)
enhä mä oikee puhu, ääni kuulostaa varmaa joltai heliumilt :D
no jaa.. Miks et puhu? Kuinka vanha muuten oot?
oon 94 vuonna syntynyt
Aa,ok.. Ei kenenkään ääni kuulosta mikis "järkevältä" Joten turhaan oot sen takii hiljaa.. Tuu kuuntelee ku toi axu 96 pälättää niin sen jälkee kyl kehtaat puhuu ;)
oonha mä sen äänen kyl kuullut :D
mä taian lähtee täst pelailee forzaa.