vaiski75 14v Yhtään ei mua häiritse tuon lentokoneen moottorien sijoittelu, ei siis ihan oikeesti yhtään.. !http://www.breakingtravelnews.com/images/uploads/airline/Boeing_747-8_Intercontinental.JPG! Ok, otan lääkkeet..
Kommentit 4 kommenttia
Yhtään ei mua häiritse tuon lentokoneen moottorien sijoittelu, ei siis ihan oikeesti yhtään..
!http://www.breakingtravelnews.com/images/uploads/airline/Boeing_747-8_Intercontinental.JPG!
Ok, otan lääkkeet..
Entäs toi takasiipi? :D
Vetistä
Muutenkin huvittava toi lentokone.