Makau 18v Voit sitten haistaa paskan ! :D Ite alotin tekee aikas lailla samanlaista tohon vanhemoaa audi ttseen =) dam.
ariko 18v Nopeat syövät hitaat ;D Jatka maalausta ja tee se lintu sinne katolle niin voin ostaa sen sulta "sopuhintaan" jos en jaksa ite alkaa väsäämään.
Makau 18v no se mun ei oo ihan samanlainen kun sinne ei lintua oo tulossa, ja taidan lopettaa nyt sen tekemisen ku mun ei oo viel lähelläkään noin valmis ja sä sait jo valmiiks tai ainakin melkein valmiiks.
Kommentit 4 kommenttia
Voit sitten haistaa paskan ! :D Ite alotin tekee aikas lailla samanlaista tohon vanhemoaa audi ttseen =) dam.
Nopeat syövät hitaat ;D
Jatka maalausta ja tee se lintu sinne katolle niin voin ostaa sen sulta "sopuhintaan" jos en jaksa ite alkaa väsäämään.
just ajattelin kysyy et paljo pyydät tosta ku se on valmis.
no se mun ei oo ihan samanlainen kun sinne ei lintua oo tulossa, ja taidan lopettaa nyt sen tekemisen ku mun ei oo viel lähelläkään noin valmis ja sä sait jo valmiiks tai ainakin melkein valmiiks.